محل لوگو

دانلود فایل لایه باز پاسپورت سنگاپور Singapore قابل ویرایش با فتوشاپ برای احراز هویت صرافی بایننس


دانلود فایل لایه باز پاسپورت سنگاپور Singapore قابل ویرایش با فتوشاپ برای احراز هویت صرافی بایننس

فایل لایه باز پاسپورت لایه باز سنگاپور Singapore که برای دانلود گذاشه شده است. قابل ویرایش با نرم افزار فتوشپ می باشد. کلیه داده ها و اطلاعات ثبت شده در این پاسپورت قابل جایگزین شدن هستن و شما به راحتی می توانید محتویات فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور سنگاپور Singapore ، می باشد ویرایش و ذخیره کنید. از این اطلاعات می توانید برای ایجاد حساب در سایت های مختلف که برای ایران بسته هستند و امکان ایجاد با پاسپورت های ایرانی وجود ندارد مناسب هستند. با ما همراه باشید تا با جزئیات این فایل بیشتر آنشا شوید.

 

 برای دانلود کلیه مدارک کشور سنگاپور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسپورت لایه باز سنگاپور 

 

فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور سنگاپور Singapore ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به انواع پاسپورت کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید، اما طرح ها و الگوهای گذرنامه و پاسپورت ما دارای ویژگی منحصر به فرد؛ قابل ویرایش است. فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت سنگاپور Singapore ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس در این مجموعه برای فروش گذاشته است و برای دریافت آنها باید هموراه هزینه ناچیزی پرداخت کرد. شایان ذکر است که همین فابل psd سنگاپور Singapore با قیمت 35دلار به فروش می رسد که در مقایسه با این فایل از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دانلود فایل لایه باز پاسپورت سنگاپور Singapore قابل ویرایش با فتوشاپ psd کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس

اطلاعات کلی در مورد سنگاپور

سنگاپور (به انگلیسی: Singapore، /ˈsɪŋ(ɡ)əpɔ:r/) با نام رسمی جمهوری سنگاپور (به انگلیسی: Republic of Singapore)، دولت-شهری در مجمع‌الجزایر مالایی به پایتختی شهر سنگاپور است. سنگاپور در جنوب شبه‌جزیره مالایا واقع شده و کوچک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا است.

سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد. کشوری ثروتمند و مدرن است. سنگاپور از شمال با مالزی و از جنوب با اندونزی مرز آبی دارد. پیش از حضور کشورهای اروپایی در منطقه، منطقه‌ای که امروزه به عنوان سنگاپور شناخته می‌شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در ریزشگاه رودخانه سنگاپور بود. سنگاپور از سال ۱۸۲۴ تا ۱۹۶۳ میلادی، به غیر از سه سال در زمان جنگ جهانی دوم یکی از مستعمرات بریتانیا بود. در سال ۱۹۴۲ سنگاپور که هنوز مستعمره بریتانیا بود، توسط ژاپن اشغال شد و نیروهای بریتانیایی مجبور به ترک آن شدند. وینستون چرچیل این رخداد را «بدترین فاجعه و بزرگترین تسلیم در تاریخ بریتانیا» نامید.[۸] سنگاپور پس از پایان جنگ در سال ۱۹۴۵ میلادی دوباره توسط نیروهای بریتانیایی اشغال شد. هجده سال بعد در سال ۱۹۶۳ سنگاپور به عنوان عضوی از فدراسیون مالزی استقلال خود را از بریتانیا به دست آورد. این کشور در نهایت دو سال بعد در سال ۱۹۶۵ از مالزی جدا شد و به این ترتیب جمهوری سنگاپور شکل گرفت. سنگاپور با مساحت ۷۲۲ کیلومتر مربع کمی کوچکتر از شهر تهران و کشور بحرین است. این کشور که از تعدادی جزیره تشکیل شده، یکی از مراکز بزرگ داد و ستد کالا در جهان است. سنگاپور یکی از ۳ کشور-شهر مستقل کنونی در جهان است و از زمان استقلال در سال ۱۹۶۵، به یکی از کشورهای پررونق جهان تبدیل شده و امروزه یکی از پرترددترین بندرهای دنیاست. سنگاپور از لحاظ ذخایر معدنی کشور فقیری است اما اقتصاد آن که متکی بر بخش خدمات و صنعت است، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از مناطق ثروتمند دنیا تبدیل کرده‌است. به نحوی که هم‌اکنون چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا به‌شمار می‌آید.

دانلود فایل لایه باز پاسپورت سنگاپور Singapore قابل ویرایش با فتوشاپ psd کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس

قبض خدماتی ( قبض برق سنگاپور ) جهت تایید آدرس proof Address

بسیاری از سایت ها و شرکت هایی که احراز هویت آنلان انجام میدن برای تایید آدرس معمولا از شما درخواست مدارک میکنند که برای این منظور می توان از قبوض خدماتی همچون برق ، گاز و تلفن استفاده کرد. و با تغییر مشخصات و ارائه آن می تونید آدرس خودتون رو تایید نمایید.

قبض برق سنگاپور جهت تایید آدرس و پروف آدرس بایننس لایه باز psd

اسکن پاسپورت سنگاپور Singapore

می توانید این الگو را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره مجوز ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، قد ، وزن ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید.
برای اصلاح این فایل الگوی فتوشاپ به یک نرم افزار ویرایش عکس مانند Adobe Photoshop نیاز دارید!
نیازی نیست که در ویرایش نرم افزار مانند Adobe Photoshop تخصص داشته باشید. با این حال ، برای ویرایش این الگو ، فقط باید دانش اولیه در مورد Adobe Photoshop داشته باشید. هرگز از الگوی بی کیفیت استفاده نکنید.
ممکن است حساب شما به حالت تعلیق درآید.

 

آیدی کارت لایه باز لهستان

آیدی کارت لایه باز آفریقای جنوبی

پاسپورت لایه باز استرالیا

 

موارد استفاده از فایل اسکن شده و قابل ویرایش پاسپورت سنگاپور Singapore psd

فایل فوتوشاپی فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور سنگاپور Singapore ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس کشور سنگاپور Singapore ( بزودی) کاملاً قابل ویرایش . قالب با کیفیت بالا. آسان برای سفارشی کردن ،همراه با فونت های لازم که شما می توانید این قالب را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید. برای ویرایش این فایل شما نیاز به نرم افزار فوتوشاپ دارید که بعد از دانلود شما نیاز هیچ دانشی در زمینه فوتوشاپ می توانید این فایل را ویرایش کنید. وریفای حساب بایننس

از این فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور سنگاپور Singapore passport psd برای ایجاد حساب در سایت های استفاده نمایید. کشور ایران به خاطر تحریم های که وجود دارد، اجازه باز کردن اکانت و حساب را در یان سایت های ذکر شده ندارد، به همین دلیل و رای دور زدن تحریم ها چاره ای جز استفاده از مدارک فیک نیست. در همین راستا این مدارک لایه باز و قابل ویرایش برای دوستان گذاشته شده است تا بتوانند از درامد دلاری خود لذت ببرند.

 

برای دانلود کلیه مدارک کشور سنگاپور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسپورت لایه باز سنگاپور

  انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 264

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما