محل لوگو

دانلود فایل اسکن شده و لایه باز پاسپورت کشور اندونزی Indonisia passport psd برای احراز هویت و وریفای بایننس


دانلود فایل اسکن شده و لایه باز پاسپورت کشور اندونزی Indonisia passport psd برای احراز هویت  و وریفای بایننس

فایل لایه باز پاسپورت لایه باز اندونزی Indonesia که برای دانلود گذاشه شده است. قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ می باشد. کلیه داده ها و اطلاعات ثبت شده در این پاسپورت قابل جایگزین شدن هستن و شما به راحتی می توانید محتویات فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور اندونزی Indonesia ، می باشد ویرایش و ذخیره کنید. از این اطلاعات می توانید برای ایجاد حساب در سایت های مختلف که برای ایران بسته هستند و امکان ایجاد با پاسپورت های ایرانی وجود ندارد مناسب هستند. با ما همراه باشید تا با جزئیات این فایل بیشتر آنشا شوید.

 

 برای دانلود پاسپورت کشور اندونزی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسپورت لایه باز اندونزی

 

فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور اندونزی Indonesia ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به انواع پاسپورت کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید، اما طرح ها و الگوهای گذرنامه و پاسپورت ما دارای ویژگی منحصر به فرد؛ قابل ویرایش است. فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور اندونزی Indonesia ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس در این مجموعه برای فروش گذاشته است و برای دریافت آنها باید هموراه هزینه ناچیزی پرداخت کرد. شایان ذکر است که همین فابل psd اندونزی Indonesiaبا قیمت 35دلار به فروش می رسد که در مقایسه با این فایل از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

 

اطلاعات کلی در مورد اندونزی

اَندونِزی یا به‌طور رسمی جمهوری اندونزی (به فرانسوی: République d’Indonésie) به اندونزیایی (Republik Indonesia) کشوری است که در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه (پاپوآ در ملانزی) قرار دارد. اندونزی در مجمع‌الجزایر مالایی بین قاره آسیا و اقیانوسیه قرار دارد. اندونزی یک مجمع‌الجزایر متشکل از ۱۷٬۵۰۸ جزیره و ۳۳ استان است. اندونزی با جمعیت بیش از ۲۷۳ میلیون نفر، چهارمین کشور پرجمعیت دنیا است. نظام سیاسی این کشور جمهوری با انتخابات مجلس و ریاست جمهوری می‌باشد. پایتخت اندونزی جاکارتا است.

اندونزی با در اختیار داشتن بیش از 13 هزار جزیره ، برای هر سلیقه‌ای جاذبه‌ای برای ارائه کردن دارد ، در هر گوشه‌ از این سرزمین شگفت ‌آور می ‌توانید تجربه‌ جدیدی کسب کنید از سواحل شنی سفید و آتش ‌فشان ‌های بالی گرفته تا جاکارتا پایتخت پرجنب ‌و‌جوش و سرزمین‌های بکر سوماترا؛ اندونزی میزبان گونه ‌های متنوع و گسترده‌ای از حیوانات بومی است و یکی از شگفت ‌انگیزترین‌ گونه‌ های آن، اژدهای کومودو است؛ اندونِزی یا بطور رسمی جمهوری اندونزی کشوری است که در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه قرار دارد.

اندونزی یک مجمع ‌الجزایر متشکل از ۱۷٬۵۰۸ جزیره و 33 استان است؛ اندونزی با جمعیت بیش از 260 میلیون نفر، چهارمین کشور پرجمعیت دنیا است ، نظام سیاسی این کشور جمهوری با انتخابات مجلس و ریاست جمهوری می‌ باشد. پایتخت اندونزی جاکارتا است ، با وجود جمعیت زیاد و مناطق پرتراکم ، اندونزی جنگل‌های کم‌ جمعیت بسیار گسترده ‌ای نیز دارد که دومین سطح از تنوع زیستی را در جهان در خود جای داده‌ اند.

اسکن پاسپورت اندونزی Indonesia

می توانید این الگو را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره مجوز ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، قد ، وزن ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید.
برای اصلاح این فایل الگوی فتوشاپ به یک نرم افزار ویرایش عکس مانند Adobe Photoshop نیاز دارید!
نیازی نیست که در ویرایش نرم افزار مانند Adobe Photoshop تخصص داشته باشید. با این حال ، برای ویرایش این الگو ، فقط باید دانش اولیه در مورد Adobe Photoshop داشته باشید. هرگز از الگوی بی کیفیت استفاده نکنید.
ممکن است حساب شما به حالت تعلیق درآید.

دانلود فایل لایه باز پاسپورت اندونزی به همراه ای دی کارت و قبض جهت تایید ادرس indonesia-psd-possport billing proof address

موارد استفاده از فایل اسکن شده و قابل ویرایش پاسپورت اندونزی psd

فایل فوتوشاپی فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور اندونزی Indonesia ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس کشور اندونزی Indonesia ( بزودی) کاملاً قابل ویرایش. قالب با کیفیت بالا. آسان برای سفارشی کردن ،همراه با فونت های لازم که شما می توانید این قالب را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید. برای ویرایش این فایل شما نیاز به نرم افزار فوتوشاپ دارید که بعد از دانلود شما نیاز هیچ دانشی در زمینه فوتوشاپ می توانید این فایل را ویرایش کنید.

از این فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور اندونزی Indonesia passport psd ، برای ایجاد حساب در سایت های استفاده نمایید. کشور ایران به خاطر تحریم های که وجود دارد، اجازه باز کردن اکانت و حساب را در یان سایت های ذکر شده ندارد، به همین دلیل و رای دور زدن تحریم ها چاره ای جز استفاده از مدارک فیک نیست. در همین راستا این مدارک لایه باز و قابل ویرایش برای دوستان گذاشته شده است تا بتوانند از درامد دلاری خود لذت ببرند.

  • رفع لیمیت حساب PayPal
  • وریفای حساب پی پال
  • وریفای حساب فیسبوک
  • وریفای حساب اسکریل
  • وریفای حساب Neteller
  • وریفای حساب Payoneer
  • وریفای حساب Payza
  • وریفای حساب Ebay
  • وریفای حساب بیت کوین
  • سایر حساب های گیمینگ و …
  • صرافی بایننس و …

توجه : این مدارک تنها جهت دور زدن تحریم ها و وریفای اکانت مد نظر کاربرد دارد ، مسلما اطلاعات درج شده درون مدارک دمو و غیرواقعی می باشد ، برای استفاده از مدارک در هر منظور نیاز به مهارت و یا مطالعه مقالات مناسب در این زمینه می باشد ، لذا مسئولیت استفاده از آن و یا بلاک شدن اکانت بر عهده فرد استفاده کننده می باشد.

 

برای دانلود پاسپورت کشور اندونزی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسپورت لایه باز اندونزی

  انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 173

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما