محل لوگو

دانلود فایل لایه باز پاسپورت هندوراس Honduras ، قابل ویرایش در فتوشاپ Passport psd


دانلود فایل لایه باز پاسپورت هندوراس  Honduras ، قابل ویرایش در فتوشاپ  Passport psd

فایل لایه باز پاسپورت لایه باز هندوراس Honduras که برای دانلود گذاشه شده است. قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ می باشد. کلیه داده ها و اطلاعات ثبت شده در این پاسپورت قابل جایگزین شدن هستن و شما به راحتی می توانید محتویات فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور هندوراس (Honduras) ، می باشد ویرایش و ذخیره کنید. از این اطلاعات می توانید برای ایجاد حساب در سایت های مختلف که برای ایران بسته هستند و امکان ایجاد با پاسپورت های ایرانی وجود ندارد مناسب هستند. با ما همراه باشید تا با جزئیات این فایل بیشتر آنشا شوید.

 

برای دانلود مدارک لایه باز هندوراس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسپورت لایه باز هندوراس

 

فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور هندوراس Honduras ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به انواع پاسپورت کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید، اما طرح ها و الگوهای گذرنامه و پاسپورت ما دارای ویژگی منحصر به فرد قابل ویرایش است. فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور هندوراس ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس در این مجموعه برای فروش گذاشته است و برای دریافت آنها باید هموراه هزینه ناچیزی پرداخت کرد. شایان ذکر است که همین فابل psd فنلاند Honduras هندوراس با قیمت 35دلار به فروش می رسد که در مقایسه با این فایل از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

اطلاعات کلی در مورد هندوراس

هُندوراس (به اسپانیایی: Honduras) با نام رسمی جمهوری هندوراس (به اسپانیایی: República de Honduras) کشوری است در شمال آمریکای مرکزی. پایتخت آن تگوسیگالپا است.

جمعیت این کشور ۹٫۸ میلیون نفر و ۹۰ درصد مردم آن از تبار مستیزو (آمیخته از اروپایی و سرخ‌پوست) هستند. واحد پول این کشور لِمپیرا و زبان رسمی آن اسپانیایی است.

چند فرهنگ قدیمی مهم سرخ‌پوستان از جمله تمدن مایا در هندوراس حضور داشتند. این منطقه در سده شانزدهم از سوی اسپانیایی‌ها تصرف شد و در سال ۱۸۲۱ از اسپانیا استقلال یافت و از آن زمان نوع حکومت آن جمهوری است.

هندوراس به خاطر مواد معدنی و میوه‌های گرمسیری خود و به تازگی نیز به خاطر صادرات پوشاک به بازارهای جهانی معروفیت دارد.

اسکن پاسپورت هندوراس

می توانید این الگو را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره مجوز ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، قد ، وزن ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید.
برای اصلاح این فایل الگوی فتوشاپ به یک نرم افزار ویرایش عکس مانند Adobe Photoshop نیاز دارید!
نیازی نیست که در ویرایش نرم افزار مانند Adobe Photoshop تخصص داشته باشید. با این حال ، برای ویرایش این الگو ، فقط باید دانش اولیه در مورد Adobe Photoshop داشته باشید. هرگز از الگوی بی کیفیت استفاده نکنید.
ممکن است حساب شما به حالت تعلیق درآید.

دانلود رایگان فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور هندوراس  Honduras ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس Download Honduras Open Layer Passport as psd

موارد استفاده از فایل اسکن شده و قابل ویرایش پاسپورت هندوراس psd

فایل فوتوشاپی فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور ژاپن ، کارت شناسایی و قبض برای تایید آدرس کشور هندوراس Honduras ( بزودی) کاملاً قابل ویرایش. قالب با کیفیت بالا. آسان برای سفارشی کردن ،همراه با فونت های لازم که شما می توانید این قالب را ویرایش کنید و هر نام ، آدرس ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، تاریخ انقضا ، تغییر عکس و غیره را قرار دهید. برای ویرایش این فایل شما نیاز به نرم افزار فوتوشاپ دارید که بعد از دانلود شما نیاز هیچ دانشی در زمینه فوتوشاپ می توانید این فایل را ویرایش کنید.

از این فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور هندوراس Honduras passport psd ، برای ایجاد حساب در سایت های استفاده نمایید. کشور ایران به خاطر تحریم های که وجود دارد، اجازه باز کردن اکانت و حساب را در یان سایت های ذکر شده ندارد، به همین دلیل و رای دور زدن تحریم ها چاره ای جز استفاده از مدارک فیک نیست. در همین راستا این مدارک لایه باز و قابل ویرایش برای دوستان گذاشته شده است تا بتوانند از درامد دلاری خود لذت ببرند.

  • رفع لیمیت حساب PayPal
  • وریفای حساب پی پال
  • وریفای حساب فیسبوک
  • وریفای حساب اسکریل
  • وریفای حساب Neteller
  • وریفای حساب Payoneer
  • وریفای حساب Payza
  • وریفای حساب Ebay
  • وریفای حساب بیت کوین

توجه : این مدارک تنها جهت دور زدن تحریم ها و وریفای اکانت مد نظر کاربرد دارد ، مسلما اطلاعات درج شده درون مدارک دمو و غیرواقعی می باشد ، برای استفاده از مدارک در هر منظور نیاز به مهارت و یا مطالعه مقالات مناسب در این زمینه می باشد ، لذا مسئولیت استفاده از آن و یا بلاک شدن اکانت بر عهده فرد استفاده کننده می باشد.

 

برای دانلود مدارک لایه باز هندوراس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پاسپورت لایه باز هندوراس

 


آیدی کارت لایه باز کانادا

پاسپورت لایه باز آلمان

پاسپورت لایه باز انگلیس

  انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 91

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما