محل لوگو

دانلود فایل اسکن شده و لایه باز پاسپورت کشور سوئیس برای وریفای و احراز هویت بایننس | مدارک کامل سوییس


دانلود فایل اسکن شده و  لایه باز  پاسپورت کشور سوئیس برای وریفای و احراز هویت بایننس | مدارک کامل سوییس

فایل قابل ادیت و لایه باز گذرنامه و پاسپورت لایه باز سوئیس به همراه ای دی کارت ( کارت شناسایی ) قابل ویرایش و قبض به منظور تایید ادرس برای دانلود گذاشته شده است. این فایل ها لایه باز می باشند و کاملا تمام اعداد و حروف و لگو های موجود در ان قابل ویرایش هستند. به این فایل ها لایه باز می گویند و هموراه با نرم فازر فتوشاپ تمام لایهخ های آن قابل ویرایش هستند. با استفاده از این مجموعه شما می توانید برای سایت هایی که در ایران محدود هستن و امکان ایجاد حساب با نام و یا ادرس ایران نیست ، حساب باز کنید.

 

جهت خرید مدارک لایه باز کشور سوئیس بر روی لینک زیر کلیک کنید

پاسپورت لایه باز سوئیس

 

از این فایل لایه باز و قابل ویرایش پاسپورت کشور سوئیس (، برای ایجاد حساب در سایت های استفاده نمایید. کشور ایران به خاطر تحریم های که وجود دارد، اجازه باز کردن اکانت و حساب را در یان سایت های ذکر شده ندارد، به همین دلیل و رای دور زدن تحریم ها چاره ای جز استفاده از مدارک فیک نیست. در همین راستا این مدارک لایه باز و قابل ویرایش برای دوستان گذاشته شده است تا بتوانند از درامد دلاری خود لذت ببرند.

  • رفع لیمیت حساب PayPal
  • وریفای حساب پی پال
  • وریفای حساب فیسبوک
  • وریفای حساب اسکریل
  • وریفای حساب Neteller
  • وریفای حساب Payoneer
  • وریفای حساب Payza
  • وریفای حساب Ebay
  • وریفای حساب بیت کوین
  • وریفای حساب صرافی ها
  • وریفای بایننس
  • …..

توجه : این مدارک تنها جهت دور زدن تحریم ها و وریفای اکانت مد نظر کاربرد دارد ، مسلما اطلاعات درج شده درون مدارک دمو و غیرواقعی می باشد ، برای استفاده از مدارک در هر منظور نیاز به مهارت و یا مطالعه مقالات مناسب در این زمینه می باشد ، لذا مسئولیت استفاده از آن و یا بلاک شدن اکانت بر عهده فرد استفاده کننده می باشد.

فایل قابل ادیت و لایه باز گذرنامه و پاسپورت کشور سوئیس به همراه ای دی کارت ( کارت شناسایی و قبض خانه جهت تایید ادرس - دانلود رایگان

ارزش پاسپورت سوئیس

پاسپورت سوئیس از ارزش و اعتبار و رنک بالا در بین کشورهای دنیا برخوردار می باشد. حال شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که پاسپورت یک کشور چگونه ارزشگذاری یا دارای اعتبار می شود؟ اعتبار پاسپورت یک کشور به تعداد کشورهایی که اتباع این کشور می توانند بدون دریافت ویزا به مناطق و کشورهای مختلف دنیا سفر کنند، سنجیده می شود. پاسپورت سوئیس در رنکینگ جهانی در جایگاه سوم قرار دارد و با کشورهایی مثل آلمان ، دانمارک ، هلند ، استرالیا ، اسپانیا ، ایرلند ، کره جنوبی هم رده می باشد. به همین جهت فایل قابل ادیت و لایه باز گذرنامه و پاسپورت کشور سوئیس | به همراه ای دی کارت و قبض خانه برای دانلود گذشاته شده است.

 

پاسپورت لایه باز سنگاپور

پاسپورت لایه باز ایرلند

پاسپورت لایه باز اندونزی

 

با پاسپورت کشور سوئیس switzerland passport psd میتوان به 123 کشور جهان بدون نیاز به دریافت ویزا و همینطور به 47 کشور می توان با ویزای فرودگاهی در کشور مقصد ( Visa on Arrival ) سفر کرد و برای ورود به 32 کشور جهان نیاز به دریافت ویزا پیش از عزیمت از کشور مبدا می باشد. از جمله کشورهایی که دارندگان پاسپورت سوئیس برای ورود نیاز به آن کشور ها نیاز دریافت ویزا ندارند، می توان به کشورهای اروپایی حوزه شنگن ، ژاپن ، نیوزلند و انگلستان اشاره کرد. از جمله کشورهایی که شخص با پاسپورت سوئیس نیاز به دریافت ویزا دارد می توان به کشورهایی نظیر ترکمنستان ، سوریه و سودان اشاره کرد. به همین جهت فایل قابل ادیت و لایه باز گذرنامه و پاسپورت کشور سوئیس | به همراه ای دی کارت و قبض خانه برای دانلود گذاشته شده است

 

آی دی کارت و یا کارت شناسایی لایه باز کشور سوئیس switzerland psd ID Card

آی دی کارت و یا کارت شناسایی لایه باز و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ جزو محصولات پرطرفدار سایت تلماتو به شمار می رود که در این قسمت نیز ، ای دی کارت لایه باز کشور سوئیس قرار داده شده است. دلیل محبوبیت ای دی کارت نسبت به پاسپورت این است که در آن به اظلاعات کمی نیازاست و ویرایش جایگزین کردن آن نیز راحت می باشد و به زمان کمتری نیاز دارد.

اطلاعات اساسی که در فایل لایه باز ای دی کارت کشور سوئیس از شما میخواهد، نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد می باشد. تمام ای دی کارت های قرار داده شده در سایت تلماتو به صورت پشت و رو هستن و توجه داشته باشید که اگر از سایت های دیگر نیز خرید کردید، باید هم فایل psd پشت و هم فایل psd روی ای دی کارت موجود باشد. از آی دی کارت لایه باز کشور سوئیس جهت دور زدن تحریم ها و ثبت نام در بانک های خارجی و سایت هایی که بواسطه تحریم های آمریکا اجازه ثبت نام ایرانیان را در سایت های خود نمیدهند، استفاده می شود. اگر ای دی کارت موجود باشد، می توانید تصاویر آن را در زیر مشاهده کنید.

 

جهت خرید مدارک لایه باز کشور سوئیس بر روی لینک زیر کلیک کنید

پاسپورت لایه باز سوئیس

 

 

  انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 178

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما